Dag 1   -   3 zeugen en 2 biggen opweg naar de bergen in Frankrijk.....                                                    vrijdag 27 april

Prima plek, Schele Lau, om na een bakje koffie naar Frankrijk te rijden voor 10 dagen. Lekker genieten op 2 wielen! Ad staat om 7 uur bij mij thuis, die komt ons uitzwaaien omdat hij zeker wil weten dat wij vertrokken zijn haha.  We pairen de kwaakbakjes en gaan na een bak koffie gaan echt op pad, heerlijk om die twee biggen mee te nemen. Het is 10 graden als we weg rijden.

Onderweg zijn we langs het parkeerplekje gekomen waar ik al twee keer de afgelopen 3 jaar ben langs gekomen.

Nu geen bakkie koffie maar gewoon even op de kiek. In de middag loopt de temperatuur aardig op en we tikken zelfs nog even de 23 graden aan. Laten we hopen dat de rest van deze WZT ook nog halen!

We hebben eerst 2 uur snelweg genomen en dat ging best goed. De biggen rijden goed tempo en nemen zelfs even de leiding. In Luxemburg gaan we even tanken en eten. De bedoeling was om Nancy te bereiken maar dat was een brug te ver. We zijn in Laxou neergestreken, in een hotelletje waar de motoren veilig onder het raam van onze kamers kunnen staan. Frits kruipt met Marcel in een kamer en Bram, Wessel en ik nemen de anderen. We gaan de stad in om een restaurantje te vinden. Na een lekkere maaltijd nemen we nog een afzakkertje in de hal van het hotel.

De biggen gaan het eerst naar bed, hun luikjes vallen dicht, toch best wel intensief hoor.

Tot morgen,

Dag 2  -   Naar de camping in Castellane                                                                                                   zaterdag 28 april

Het zal weer eens niet zo zijn, Marcel is zijn motorsleutel kwijt! Na het ontbijt gaan Wessel en Bram op de motor naar het restaurant waar we gisteren avond hebben gegeten. Ook daar is hij niet. Gelukkig hebben we allemaal een reserve sleutel dus we kunnen op pad. Om half 10 rijden we weg en het is een graadje of 12. We willen graag de tent opzetten in Castellane en dat is nog dik 700 kilometer. We moeten dus een stuk peage nemen dus dat gaat geld kosten. Bij de eerste doorkomst moeten we bijna €20 aftikken behalve Marcel. Hij moet iets van €35 aftikken! De rest van de dag is hij niet meer te genieten hahahhaa nee hoor grapje.

We moeten echt serieus aan de bak en draaien zeker 500 kilometer snelweg. Als we tanken drinken we ook gelijk koffie en gaan we eten in een restaurant wat bij de benzinepomp zit, geen probleem op de Peage. Als die voorbij zijn rijden we de Alpen in en de biggen genieten en we moeten ze vaak bij de les houden. Wessel wijst naar links en dan naar rechts. Het is prachtig, die reuzen rijken bijna tot bijna in de hemel zo groot zijn die. Inmiddels is het 4 uur en is het dik 20 graden. Na de 4e keer tanken, Wessel kan maar 250 kilometer op een tank maar dat is eigenlijk precies goed. Tanken betekent eten en drinken.

Om half 7 rijden we Serres binnen en Marcel en ik herkennen het gelijk. Hier hebben we in 2013 ook gereden en hier gegeten, dus mooie plek om wat te eten. Marcel en ik lopen naar een winkel om in te slaan voor morgenochtend, eieren en spek, kaas chippie, nootje en biertje voor vanavond.

Om kwart voor 10 rijden we de camping op. We zoeken een plekje en gaan onze tenten opzetten. Frits en Marcel zijn inmiddels een stelletje en gaan in Frits zijn tent. Ik neem de biggen in de tent en er ontwikkelt zich een race wie het eerste zijn tent heeft staan. Frits heeft zijn tent al zeker een keer of 6 opgezet en ik heb hem nieuw. Maar wij zijn met zijn drieën. Het wordt een wedstrijd op leven en dood en natuurlijk speelt Marcel vals door onze haringen er weer uit te trekken. En dit alles gebeurd in het donker hé!  Het wordt een gelijk spel gelukkig dus daar kunnen we iig geen ruzie over maken.

We drinken een biertje en kletsen over deze dag. Het was een mooie dag, de biggen ontwikkelen zich snel en ieder op zijn eigen manier. Bram is rustig en Wessel klets als het kan de hele dag. Gelukkig kan ik zijn kwaakbak uitzetten omdat hij met mij gekoppeld is en dat doe ik regelmatig. Om middernacht duiken we ons bedje in en ben ik klaar met dit verslag, weltrusten en tot morgen.

Wessel, Bram, Marcel, Frits en Ben

Dag 3                                    Rondje Gorges du Verdon                                                                               zondag 29 april

Potverdikkie, we komen er om half 8 uur……hahaha dat is eigenlijk Frits onwaardig! Anderhalf uur later hebben we koffie en eitje spek op en rijden we naar de benzine pomp in het dorp. Marcel zijn koppeling werkt niet meer en er blijkt bijna geen olie meer in zijn reservoir te zitten. Dus gereedschap erbij en dot 5 erin.

We rijden de Verdon in en wat is dat toch mooi. Inmiddels ben ik hier al 3 keer geweest maar dit zal nooit vervelen.

Er staan 3 camera’s aan dus daar moet ook wel mooie beelden bij zitten. Die zullen deze WZT niet op de site komen, dat is over het algemeen toch wel veel werk. Ook het overzetten van de foto’s gaat niet van harte omdat het wifi brak is en mijn iPhone en laptop hebben ruzie dus ook dat gaat niet zo makkelijk. Dat wordt thuis overwerken!

Onderweg maken we regelmatig foto’s en drinken we een bakkie en genieten van het uitzicht. Als we ergens pauzeren laat ik de drone omhoog. Er staat erg veel wind dus ik laat hem niet door heel de Gorges vliegen. Ook deze beelden komen hier nog wel te staan.

Om half 5 zijn we in Castellane terug en gaan eerst tanken. De winkels zijn dicht dus zullen we vanavond uit eten moeten, echt erg!  De biggen gaan nog even samen kijken of er ergens nog offroad te kunnen. Wij, de ouwe zeugen gaan koffie zetten. Het gaat regenen en we schatten in dat die biggen snel terug zijn, echt niet! Wij vluchten de tent in en maken het gezellig. Super die grote tenten, je kunt er makkelijk in staan en 5 stoeltjes rond een koffer als tafel lukt ook prima.

Frits was gisteren zijn kabeltje van zijn camera kwijt, chagrijnig en eigenlijk wilde hij de biggen de schuld geven. Vanmiddag toen hij naar de plee ging vond hij het in zijn kontzak hahahaha. En nog erger, Marcel heeft zijn sleutels terug gevonden hahahaha krijg medelijden met hun vrouwen hahahaha Je neemt ze mee maar.........

Omdat we geen boodschappen hebben kunnen doen gaan we in het dorpje eten, lekker hoor! Onze lieve heer heeft de sluizen opengezet en het regent dus niet zachtjes.

Frits gaat na het eten naar zijn tentje, Marcel ik en de biggen gaan nog even een kroegje opzoeken en een spelletje doen.

Als ze dicht gaan gaan wij maar naar Frits kijken of hij nog koffie heeft.....

Dag 4                    ochtend rit en middag rit offroad                                                  maandag 30 april

Wohw wat was het koud vannacht…..gelukkig is het half 8 en gaan we aan de koffie bij Frits. Marcel en ik lopen naar het bakkertje in de straat en ontbijt is gepiept. Marcel gaat vanmorgen de berg Petra beklimmen om bij het kerkje te komen. Frits, Wessel, Bram en ik gaan een rondje rijden.

Vorig jaar gingen Petra en ik vaak zwemmen in Lac du Castillon vlak bij Saint-Julien-du-Verdon en de weg daarheen is prachtig, alleen maar bochten! We rijden nog een heel stuk verder en komen uiteindelijk een slagboom tegen waar we niet verder kunnen. Het laatste stukje van Col d’Allos is dicht. Levert wel mooie plaatjes op.

Sticker plakken op Col d'Allos

Op de terug weg bel ik Marcel om te vragen of hij al terug is en of hij nog een rondje offroad wil. Om 1 uur rijden we weg en gaan we mooie paadjes zoeken onder leiding van Wessel. Al snel vind Wessel een pad en gaat hij en Bram helemaal los. De oudjes kijken het even aan en in stuur de drone de lucht in. Ben erg benieuwd naar deze beelden, maar dat wordt na de WZT. Nadat het grasveld is omgespit besluiten we verder te trekken. Het ene na het andere padje wordt geprobeerd en merken dat het heel erg vermoeiend is. In no time is het 5 uur en besluiten we terug naar de camping te gaan want Frits kookt macaroni.

Als we terug op de camping zijn is hij druk met het eten. Wij zorgen ervoor dat alle data wordt bewaard en ik stuur de drone nog even naar het kerkje. De buren, Fransen, komen direct kijken en vinden het erg leuk.

Het eten is heerlijk Frits, je mag volgend jaar weer mee hahahaha. En na het eten gaan Marcel en Wessel even om een toetje. Frits gaat de koffie zetten en dan is het zo weer avond.

Dag 5                           Castellane – Tende                              dinsdag 1 mei

Vanmorgen slapen we niet uit, het is te koud, moet pissen en om half 8 zitten Frits en ik in de tent aan de koffie. Marcel slaapt nog dus we zijn stil......de biggen slapen ook nog.

Vandaag verkassen we via de Zee Alpen naar Tende. Maar eerst moeten we de tenten opbreken maar dat gaat heel snel, vooral met de biggen! Om 10:00 uur rijden we weg richting Nice. Ff tanken en sticker van de Verdon en we kunnen op pad.

De weg naar Nice kent wel rechten stukken maar zijn niet langer dan 30 meter hahahaha. Onderweg plakken we een sticker boven op Col de Braus.

We parkeren op de boulevard en willen ons zwembroek aan trekken als de politie stopt. We moeten weg zegt hij, praat alleen Frans, en met zijn vingertje, geen Engels! Afijn, het zijn toffe peren en ze zetten vervolgens de boulevard stil om ons Zeugen op het gemakje over te laten steken want aan de overkant liggen 8 motorparkeerplaatsen dus dat is precies genoeg voor ons.  Marcel, ik, (zo is de volgorde) Bram en Wessel duiken het water in.....en koud dat het is! Het wordt een korte duik want als we te lang in dit koude water zwemmen blijft er niets over…… De dames in de buurt kijken, zoeken, maar vinden niks…….

We drinken een kop koffie en banen ons dan een weg door de stad naar Sospel. We zijn daar om half 3. We zijn hier in 2014 ook geweest met WZToer en gaan hier biertje doen en wat eten, het is onze lunches.

We rijden een uur later weg om nog ongeveer een uurtje naar Tende te rijden. Mooi, mooi, mooi! De biggen rijden om de buurt voor en om half 7 op de camping. Ze zijn vandaag voor het eerst open, mooi. We zetten de tenten tegen over elkaar met de luifels aan elkaar zodat we er onder kunnen zitten want het is een beetje gaan regenen.

Als de tenten staan gaan de biggen in slaan want we hebben alleen 2 non alcohol pilsjes en daar voel je niks van. Wij nemen alvast een cupAsoepje. Als de biggen terug komen kunnen we het weer een dag uithouden, hoewel 6 liter melk…… Frits verliest de weddenschap dat 2 eieren heel blijven en dat kost hem en Bram een euro. We zijn na 4 Fransozen met 2 lelijke vrouwen (grapje eendjes) de enige op de camping maar we hebben de tenten staan, elektriciteit en elkaar, wat wil je nog meer?

We gaan bij de buren aan het bier, eten en koffie en bier. Wat de avond en nacht zal brengen lees je morgen!

Tot morgen,
Bram en Wessel, Frits, Marcel en Ben

Dag 6                                    Col du Tende, en nog meer offroad                                woensdag 2 mei

Twas weer koud vanacht, we gaan er daarom op tijd uit...... De Biggen halen nog wat voer voor het ontbijt. We gaan vandaag Col du Tende doen hoewel we volgens de camping beheerder niet boven komen omdat er nog heel veel sneeuw ligt. Als we de beklimming beginnen, de eerste 2 haarspeldbochten is het zicht nog goed. Daarna wordt het mistig en koud en begint het ook te sneeuwen. We kunnen nog steeds verder maar er ligt ook steeds meer sneeuw. Vlak voor dat we boven zijn wordt het te gevaarlijk en draaien we om.

We gaan via de tunnel van Tende naar Italië want we willen cappuccino en iets eten. Gelukkig vinden we iets want bijna alles is dicht, het seizoen is voorbij. We kunnen onze helm en handschoenen een beetje drogen en gaan dan weer terug naar de Camping. We moeten echter wel de tunnel weer door en als we daar aan komen moeten we nog 19 minuten wachten…… Bram en Wessel vinden het wel leuk om lekker herrie te maken. Bram heeft zijn demper eruit gehaald en er zit een diepe roffel in, lekker. Als we terug in het dorp zijn dan gaan we bij de pizza lekker koffie en een pilsje drinken en ook hier kunnen we de helmen een beetje laten drogen.

Het is gelukkig weer droog geworden. Marcel, Bram, Wessel en ik gaan nog een weggetje uitproberen vlak bij de camping en dat wordt een mooie rit. Klimmen, en dalen springen over heuveltjes, de zeugen en biggen leven zich uit. Ook hier kunnen we op een gegeven moment niet verder en gaan we terug naar de camping waar Frits koffie voor ons heeft staan.

De biggen zijn niet meer te houden en ook ik wil nog even spelen. Mijn KTM wil ook dus we gaan nog even een paar haarspeldbochten naar boven rijden. 2 jaar geleden wat ik hier ook en ik weet nog dat ik in het dorp achter de huizen naar boven kon rijden. Met zijn drieën rijden we steeds hoger en maak ik ook veel foto’s. Wat is het hier gaaf om te rijden met Wessel. We willen natuurlijk naar de LGKS die hier bovenlangs gaat maar ook daar komen we niet. Bram maakt in een bocht een foutje en de BMW gaat down! We worden moe, Wessel en ik kijken of we nog boven kunnen komen terwijl Bram zijn brommer repareert maar ook daar moeten we terug. Het wordt te laat en om half 8 zijn we terug op de camping.

Om half 9 lopen we naar het dorp om te eten. Pizza wordt het met een pul bier.

Om 10 uur lopen we terug naar de tent en duiken we ons bedje in, morgen zetten we de weg in richting Nederland.......

Dag 7                    Tende – Barcodonecchia                    donderdag 3 mei

Dit wordt de dag van de verkeerde beslissingen hahahaha. Hoevaak we verkeerd zijn gereden…..Na een heerlijke nacht, het was een graadje of 10 en wat wil je nog meer, ontbijten we op het gemakje. We beslissen democratisch dat we op het gemakje naar boven rijden. We hebben 4 dagen dus op het gemakje. Als we door de Tende tunnel zijn in Italie begint het te regenen. Binnen een uur zijn we echt nat aan het worden en beginnen de pakken hier en daar water door te laten……behalve bij Bram, die heeft alleen natte polsen hahahaha.

We komen ook op Col du Vars, een col die we in het verleden al een paar keer hebben genomen maar nooit zo nat. Marcel gaat tegen over de top onder een afdak staan wat Bram en Wessel ook doen. We plakken een stikker en warempel ik zie de stikker uit 2013 ook nog zitten hahaha echt leuk.

Marcel neemt afscheid van zijn oude lekke laarzen

bij het wegrijden van Wessel onder het afdak zegt Marcel nog dat het hout glad is......dus geeft Wessel gas....

Onderweg nemen we regelmatig een lekkere cappuccino, een echte Italiaanse, heerlijk maar helaas moeten we daarna weer de regen in. Op Col du Vars gaan we even lekker opdrogen en wat eten en drinken. Als we in Briancon zijn maken we,  naar wat achteraf blijkt een hele foute beslissing! In plaats van de weg te vervolgen kiezen we via de Tomtom een route via Italie wat bijna 2 uur sneller is. Als we dan in Barcodonecchia aan komen worden we de Frejus tunnel ingestuurd. We drinken op het tolplein eerst nog een capuchino. Als we voor het tolhokje staan kost het €30 pp hahaha dus of we ff €150 af willen tikken…..dus niet hé! We draaien de motoren en willen via snelweg vermijden richting Geneve. We rijden een paar keer verkeerd en Marcel blijft ergens staan. Wij 4tjes rijden even het tolplein weer op om vervolgens te vroeg er weer af te rijden. Dit kost ons 10 kilometer naar de volgende afrit de snelweg er weer op te komen. Ik kan Marcel net nog zeggen dat hij daar moet wachten...... kost ons gewoon een dik half uur.

Na al dit ‘geblunder’ besluiten we om hier in dit bekende ski plaatsje Bardonecchia een B&B te zoeken. Daar hebben we een leuke Italiaanse meid voor nodig die voor Frits wel een belletje wil plegen naar de B&B.  Als we daar aankomen voelt het als thuis, wat een hartelijkheid, hulpbehoevend en dat hebben we gewoon even nodig! We zijn 5 verzopen zeugjes dus…… nee hoor, breng je natte kleding maar naar beneden dan stop ik dat even in de droger, echt lief. Als ik de droge was na de Pizza kom halen wil ze het allemaal netjes op gaan vouwen…. Morgen voor het ontbijt kunnen de jassen er nog in zegt ze, super.

Om 11 uur zijn we terug van een heerlijke Pizza in het hotel en doe ik de site, de biggen gaan slapen, hoewel, de route van morgen houdt iedereen wakker. Hoe komen we hier vandaan nu in godsnaam weer in Frankrijk zonder door de tunnel of weer een uur terug te rijden….

de haardroger maakt overuren....

tot morgen.

Trusten vanuit Bardonecchia

Dag 8                    Barcodonecchia – Grenoble                   vrijdag 4 mei

Na een prima ontbijt neemt de eigenaresse foto’s van ons voor de motoren in haar tuin voor op haar website.

Natuurlijk regent het, overal waar we de grens van Italië over gaan regent het, we zijn daarom blij dat we weer Frankrijk in rijden. Wel rijden wel 3 kwartier terug naar Briancon om daar verder richting Geneve te rijden. Na een uur is het droog en gaat de temperatuur om hoog. De biggen zijn zeugen aan het worden, rijden super en het extra opletten gaat er al vanaf, ze worden groot hahaha

Het middag eten schiet er een beetje bij in, we rijden lekker en mooi. Komen langs het plaatsje La Grave vlakbij Col de Calibier die natuurlijk dicht is. Er licht nog heel erg veel sneeuw en zelfs de slagboom waar we al meerdere keren hebben gestaan is van af de weg niet te zien, geheel onder het sneeuw.

We rijden de Col de Clandon op maar ook hier komen we een slagboom tegen….. mooie plek om de drone de lucht in te sturen. Ff lekker alles uit, het is 20 graden en er staat totaal geen wind. We moeten dus wel terug, ook geen punt. Marcel rijdt voorop en we komen tot aan Grenoble waar we bij de Mac gaan ontbijten om 4 uur hahahaha. Frits en Bram regelen een B&B een kilometer of 20 verder in Voreppe een voor dorpje van Grenoble. Het hotel staat tegenover een trein stationnetje waar iedere 10 minuten een trein voorbij komt. Volgens Bram gaat die  met een gangetje van 130 km/p uur. Ik denk dat het klopt. Morgen gaan we het uitproberen! Dan ga ik bij het hotel met mijn helm op (kwaakbak) Bram gaat met zijn BMW 1100, 500 meter terug staan. Als ik hem hoor aankomen geef ik dat door aan Bram en kan hij binnen 500 meter optrekken tot ongeveer 130 km/p uur. Frits kan dan het verkeer op de kruising tegenhouden hahahaha gaan we doen!

Daar aangekomen gooien we alles van de motoren af en gaan Wessel en ik een bergje pakken! Het is inmiddels erg warm en het is niet heel er moeilijke om ergens een ingang van de berg te vinden en op grof gravel naar boven te rijden. Wat is dit gaaf om samen te doen. Zijn brommer is veel lichter dan die van mij maar ik geef niet op. Wel leg ik mijn KTM voor de eerste keer op zijn zij! Dat voelt goed, eindelijk, begon me al schuldig te voelen naar de rest van de zeugen. Marcel gaat nog even een wandelingetje doen van bijna 10 km.....

Na 2 uur zweten we 2000 kilocalorieën uit en vinden we het genoeg, er moet bier in! Als we terug zijn worden de motoren onderhouden en gaan we een lekker biertje doen. Als Marcel terug is dan gaan we toch nog even wat eten, natuurlijk weer bij een Mac......, Bram heeft honger......500 Eu is te weinig voor hem denk ik, zal eens met Nanda praten, Brams moeder hahahaha We gaan nog even filmpje af kijken. Bram zorgt ervoor dat we met een geheugen stikje de film op een groot scherm wat in onze kamer hangt kunnen kijken. Frits krijgt er niet veel van mee die ligt al te snurken hahaha.

Als we allemaal op bed liggen, Springt Marcel ineens op van zijn luchtbed! Hij voelt water op zijn kop vallen en zet heel de kamer op stelten hahahha we liggen in een deuk! Hoe kan dat nou nergens water te zien aan het plafond. vanachter een schilderijtje lijkt idd water te komen, er komen ook natte kringen in. Afijn, het is een mooie afsluiter van deze dag!

Dag 9               Grenoble - Metz                                                          zaterdag 5 mei

Hoe dichter we naar Nederland gaan hoe mooier het weer wordt..... het is de omgekeerde Wereld!. Hier nemen we ook definitief afscheid van de Alpen, die ga ik wel weer missen. Als we richting Metz rijden is het al snel warm, spijkerbroek heb ik al niet meer onder mijn motorbroek en ook sokken heb ik niet meer aan. Als we langs het dorpje Saint-Laurent La Roche rijden slaan we even af want het is heel idyllisch. Als we boven in het dorpje zijn zetten we de brommers op de standaard in de schaduw en klimmen Wessel, Marcel en ik naar de top. Daar staat een prachtig groot beeld van de heilige Laurent La Roche die het dorp beschermt. We maken natuurlijk een kiekje voor het album met haar op de achtergrond.

Frits en Bram staan bij de motoren en hebben het alleen maar over BMW hahaha die twee hebben elkaar wel gevonden zeg. Rijden het zelfde merk en hebben alle twee zeebenen.

Het wordt tijd voor de lunch en met een ijsje, brood met salami en taart kunnen we het weer even volhouden tot het avondeten wat weer een Mac wordt.......nou die zie ik de rest van het jaar hopelijk niet meer!

hazenslaapje bij de Mac

Als we bij ons Ibis budget hotelletje aankomen gooien we onze motorkleren uit, duiken onder de douche spelen met ons 'dopje' en gaan dan lekker ergens wat drinken.

In dit Italiaans restaurant mag je alleen wat drinken als je ook wat te eten neemt, nou dat is geen probleem hoewel we niet echt honger hebben wat de mac was pas 2 uur geleden.....We nemen dus lekker een toetje, smaakt prima met een halve liter bier. De een neemt een sorbet maar Marcel en Bram nemen samen een ijsje hahahaha

lekker hoor bier met ijs foot-in-mouth

Om half elf liggen we op bed. De biggen liggen alleen op een kamer en de zeugen ook. Als ik mijn verslag op de site wil zetten wordt ik overvallen door slaap. Onder mij liggen ook Frits en Marcel te snurken en wordt ik een uur later wakker van het licht van mijn laptop naast me.....de site moet maar even wachten.

Dag 10            Metz - Schele Lau                                                            zondag 6 mei

Na een budget ontbijtje gaan we op stap, vandaag rijden we terug naar huis, naar onze meisjes en vrouwen. Aan alles komt een eind en het is gelukkig ook leuk om weer thuis te komen. De biggen slapen op de begane grond van het hotel en gooien hun spullen zo uit het raam en dat wordt ook gebruikt als deur hahahaha

Van Metz naar Luxemburg is niet heel ver en we nemen even de snelweg. We zijn binnen 75 minuten in Esch Sur Sure voor een heerlijke Belgische koffie, juist met slagroom. In het winkeltje kan je hele leuke cadeautjes kopen en dat doe ik dan ook.

We rijden nog een 50 kilometer door het mooie land van Luxemburg. Hier kan je gemakkelijk een lang weekend doorbrengen op de motor om mooie kleine weggetjes te rijden, iets wat we hier al vaak gedaan hebben. Maar, we willen wel rond 5 uur thuis zijn en we zetten de snelweg in om België door te scheuren en we zitten voor half 5 aan een heerlijk koud pilsje bij Schele Lau.

We plakken een stikker op het bord bij Schele Lau en nemen dan afscheid van elkaar. Bram rijdt naar Bruinisse naar zijn meisje en Wessel rijdt met mij mee naar Nieuwerkerk. Daar wacht me een hele leuke verassing. Petra is er en samen met Chantal zijn ze aan een heerlijke Lasagne bezig. Helemaal top. Iedereen wist het natuurlijk behalve ik, thanks gays.

Groetjes,

Bram, Wessel, Frits, Marcel en Ben

ps: Na 3535 kilometers zijn de biggen zeugen geworden. Ze hebben in deze WZT laten zien dat ze echte motorrijders zijn! Door je verstand te gebruiken, en af en toe gek te doen, kan je best oud worden!

heerlijk thuis!

Geniet nu, het is later dan je denkt.......